بلاگری یا بلاگر شدن در اینستاگرام

بلاگری یا بلاگر شدن در اینستاگرام

بدون ديدگاه

بلاگری یا بلاگر شدن در اینستاگرام

در وب سایت مهشید رئیسی امکانی وجود دارد برای خدمت به طراحان ، دیزاینر ها، پیمانکاران ، و سه بعدی کاران، مجری های ساختمانی …. که دارای یک صفحه جهت معرفی خود به صورت رایگان به مدت محدود داشته باشند که محتوای آن می تواند معرفی محصول یا خدمت مورد نظرتان باشدو شروعی باشد برای بلاگر شدن شما.

یکی از مهمترین عوامل جهت معرفی خود به غیر از اینستاگرام و صفحات مجازی داشتن وب سایت می باشد که می تواند به یک وب سایت مرجع در این زمینه تبدیل شود و افراد برای هدف  خود به این وب سایت ها مراجعه کنند .

که در صورت قطعی اینترنت و عوامل دیگر بسار مفیده بوده و در رابطه با فعالیت کسب و کارهای اینترنتی بسیار موثر خواهد بود.

در وب سایت مهشید رئیسی این امکان را فراهم شده است که می توانید به ناحیه کاربری خود و قسمت ابزارک ها –نمونه کارها-نمونه کارهای خود آپلود و آدرس و راه ارتباطی خود را اضافه کنید که از این طریق نمونه کار های شما به با نام خودتان معرفی می شود.

و می توانید به صورت روزانه مطالب و مقالات و نمونه کارهای خود را به نمایش بگذارید و در اولین وب سایت رسمی مهشید رئیسی دیزاین شروع به فعالیت کنید.

 داشتن انگیزه و یک چرایی؟

انسان ها ذاتا تنبل و نیازمند یک انگیزه و یک چرایی هستند که بتوانند فعالیتی داشته باشند و برای داشتن انگیزه و هدف نظم بسیار مهم است که در بحث بلاگری در اینستاگرم معماری و معماری داخلی بودن نظم در تولید محتوا و داشتن آرشیو عکس  یکی از رموز کار می باشد.

که با توجه به سلیقه مشتری و سبک های مختلف در معماری و معماری داخلی با توجه به چیدمان عکس و و مطالب شما زودتر به هدف خود میرسد و رعایت این امر در رزومه شما بسیار مهم است که بتواند در صفحه شما در اینستاگرام یا وب سایت به آن دست پیدا کند.

به طور مثال خانمی جهت دکور خانه خود نیاز به یک طراح یا دیزاینر یا محصولی  دارد که با توجه به طراحی های شما و نمونه کارهای شما  و پست های صفحه شما جهت رفع نیاز خود به مراجعه می کند.

در حال حاضر وب سایت های و مجلات مختلفی جهت نمایش و عضویت وجود دارد که شامل هزینه های بالا و محدودیت های می باشد. 

 و هدف از این فعالیت در  وب سایت مهشید رئیسی  که به صورت رایگان ، برای دیده شدن یا به اصطلاح  رپورتاژ ( Reportage ) تولید محتوا و مقالات و نمونه کار شما به مدت محدود و دفعات نا محدود به صورت رایگان با اطلاعات کاری شما در وب سایت مهشید رئیسی نمایش داده می شود.

شناخت بلاگرها در اینستاگرام در حیطه معماری و معماری داخلی (دکوراسیون)

در حال حاضر بلاگر ها در حوزه معماری و معماری داخلی بسیار کم است و این فرصت بسیار مناسبی است که در این زمینه رشد کرد و در کنار معرفی ،تبلیغات و پکیج های تبلیغاتی هم ارائه کنید.

انواع بلاگر در اینستاگرام و تبلیغات

  • تبلیغات معماری داخلی
  • معرفی محصولات دکوراسیون داخلی 

به طور مثال خانم والو که با توجه به علاقه خود به اکسسوری و معرفی محصولات پیج موفقی در این زمینه دارد.

  • معرفی رشته های مختلف در زمینه معماری  و معماری داخلی

به طور مثال پیج Design.ir که با نمایش ویدئو های مختلف با تعداد بالای بازدید کننده از پیج های دیگر و معرفی آنان باعث معرفی خود شده است.

  • معرفی یک رشته خاص در معماری و معماری داخلی و دکوراسیون
  • معرفی دیزاینر های مختلف
  • معرفی خانه ها به صورت عکس  

به طور مثال عکس خانه ها با متراژه های مختلف و سلیقه های مختلف

چند نکته مهم در اینستاگرام (الگوریتم های اینستاگرام)

  • مهم بودن تعداد لایک ها و بازدید کننده ها
  • تاثیر لایک و بازدید توسط ببنده
  • اعتبار پیج در صورت هک شدن و معرفی پیج توسط  افراد دیگر
  • غیر فعال کردن موتور های فالو و آنفالو
  • استفاده از هشتگ های مناسب و مرتبط با موضوع مورد نظر
  • تغذیه پیج از نمونه کار  های افرادی که قرار است معرفی شوند

شناخت تایپ شخصیتی خود و کارفرما (مشتری )

با استفاده از تست دیسک Disc  برای شناخت شخصیت خود و افراد در ارتباط با کارتان می تواند بسبار مفید و کمک کننده باشد که در  بلاگری اینستاگرام و ارتباط با کارفرمایان ،استخدام  پرسنل مفید بوده زیرا می توانید توانایی و ضعف های اشخاص را متوجه شده و در مورد همکاری یا عدم همکاری خود تصمیم بگیرید.

به طور مثال یک مدیر نمی تواند تمام توانایی ها و خصوصیات را با هم داشته باشد و همچنین کارمندان و با کمک تست دیسک  مدیر می تواند برای پر کردن خلاء های موجود ،کارمندانی را استخدام کند و باعث پیشرفت در کار شود.

تست دیسک

تست دیسک دارای ۲۴۰۰ سال قدمت می باشد که نمونه ای از آن در زمان سقراط می باشد که در مورد رنگ انسان ها که از نظر شخصیتی می توانند سبز –زرد –قرمز-آبی  باشند و می توان در زبان بدن  تشخیص داد با هر کارفرمایی چگونه برخورد کرد، در تست دیسک که چهار تایپ شخصیتی D/I/S/C  می باشدکه به طور مختصر افرادی که دارای تایپ 

  • D   افرادی جاه طلب و کارآفرین هستند
  • I   افرادی دارای رابط عمومی بالا و قدرت صحبت و تاثیرگذار زیادی می باشند
  • C   افرادی که توجه زیادی به جزئیات دارند و  دقیق  هستند
  • S   افرادی که شخصیتی وابسته دارند

افرادی با C/S  بالا بسیار مناسب برای کارمندی هستند.

و در بحث بلاگر شدن در اینستاگرام شناخت خود و افراد از نظر تایپ شخصیتی حائز اهمیت است.

انواع بلاگری در اینستاگرام

در کل به دو دسته تقسیم می شوند:

  • افرادی که تمایل دارند در قاب دوربین باشند و دیده شوند (پرسونال برندینگ)
  • افرادی که تمایل دارند به صورت صدا و تصاویر و غیر حضوری دیده شوند.( مارکتینگ)

که در ادامه توضیح داده می شود:

پرسونال برندینگ در اینستاگرام( حضوری و در قاب دوربین)

افرادی که دارای تایپ شخصیتی I  و دارایI   بالایی هستند و بسیار مناسب این گزینه می باشند چون بهتر می توانند صحبت کنند و تاثیر گذاری  بیشتری بر روی افراد دارند و می تواتند لیدر باشند و یک لیدر شیپ Ship Leader  می توانند در اینستاگرام به یک اینفلوئنسر Influencer  قوی تبدیل شوند و بهترین گزینه است که حضورا در قاب دوربین فعالیت داشته باشند.

 مارکتینگ در اینستاگرام(غیر حضوری و دور از قاب دوربین)

از این گزینه می توان به صورت غیر حضوری و دور از قاب دوربین برای تبلیغات بیشتر استفاده کرد و داشتن ایده برای جذب فالور بسیار مهم است که توسط افراد به یک دیگر معرفی شوند و به صورت زنجیره ای باعث بالا رفتن فالور شود  (که در وب سایت مهشید رئیسی می توانید  از پکیج اینستاگرام  در این زمینه استفاده نمایید)و تبدیل صفحه اینستاگرام به پیج مرجع تبلیغ در اینستاگرام شود.

به طور مثال صفحه با سلیقه ها در اینستاگرام

چند راهکار برای سریع تر بالا آمدن پیج

  • نکته اول : بالا آمدن صفحه با موضوع دیگر –به طور مثال برای دکور ابتدا با نام دکور نباشد با نام بانوان موفق  یا هر اسم دیگری و پیدا کردن افراد مرتبط با موضوع صفحه و پست ویدئو های که بیشترین بازدید کننده و لایک را داشتند و استفاده از آن در پیج مورد نظرخودتان و با این روش می توانید در کمترین زمان تعداد فالورهایتان را بالا ببرید که در سه ماه اول حداقل به ۱۰ هزار نفر برسد و یکی از عوامل مهم اعتبار صفحه به داشتن حداقل فالورها برای اعتماد به پیج می باشد.
  • که در مشاوره های خانم مهندس رئیسی به طور مفصل در مورد ترفند های افزلیش فالور  تو ضیح داده می شود که جهت مشاوره و تعین وقت می توانید با تلقن های شرکت تماس بگیرید.
  • ارتیاط موضوعات پست ها و مطالب با یک دیگر  که مخاطب در کمترین زمان ممکن متوجه هدف موضوع صفحه شما شود.

نکات مهم در بلاگری در اینستاگرام در نوع اول (پرسونال برندینگ)

برای موفق شدن در این نوع بلاگری باید رو به روی دوربین و مخاطبین حاضر شوید و داشتن هدف و موضوع مشخص بسیار مهم است (نیش مارکت)

توجه به علایق و تفریحات و داشتن I  بالا در تست دیسک بسیار بسیار موثر می باشد .به طور مثال  برای بلاگر شدن به عنوان بلاگر دکوراسیون داخلی کافه  باید به نکات زیر توجه داشت :

البته به طور کلی توضیح داده می شود لیکن در انواع بلاگری این نکات حائز اهمیت است.

بلاگر داخلی دکوراسیون داخلی کافه :

  • شناخت سبک های معماری و معماری داخلی
  • شناخت انواع متریال
  • قیمت (اطلاع صیحیح از نرخ قیمت ها-آنالیز قیمت ها)
  • لگوی خوب-استایل خوب –داشتن کاریزما

کاریزما: یک حس درونی است که باید درون شخص ایجاد شود بدون توجه به ظاهر مادی که فرد وابسته به برند و تجملات آن نباشد.

  •  تدوین مطلوب/انتخاب موزیک مناسب /میکروفن مناسب که نیازهای  مخاطبین را رفع کند.
  • نگاه تخصصی

نگاه به صورت یک متخصص که ارگونومی انسان ، استانداردهای فضایی،نوع استفاده از فضا و زمان استفاده از فضا …. را در نظر بگیرید.

  • عمل گرا بودن ، قوی بودن حساب گربودن با رعایت نکات دکر شده
  • کسب در آمد

دریافت هزینه برای تبلیغات و معرفی که با داشتن یک برنامه ریزی درست می توان به حداقل ا میلیون تومان روزانه  دست یافت

  • ارتباطات صیحیح

ارتباط صیحیح با افراد که در این زمینه از کتاب آیین دوست یابی اثر دیل کارنگی و اثر مرکب می توان استفاده کرد.

  • متعهد بودن به بلاگری و ایجاد راه های ارتباطی بین افراد

به طور مثال اگر در زمینه مبلمان بلاگری هستید شما فقط معرف هستید و نباید در طراحی یا فروش وارد شوید و به بلاگر بودن نسبت به موضوع خود پای بند باشید.

  • استفاده  از ارگونومی :۹۵% افراد و خدماتی که این قشر نیاز دارند مورد توجه قرار بدهند

به طور مثال کارگاه های مختلفکه  از طریق افراد آگهی دهند در سایت دیوار می توانید ارتباط برقرار کنید.

چند نمومه بلاگری درمعماری و ومعماری داخلی

توجه به این مساله بسیار مهم است که بلاگری های اینستاگرام که در این مطب ذکر شده است باید از نظر معماری و معماری داخلی و دکور این فضا ها را در صفحه اینستاگرام مورد توجه قرار گیرد .

به طور مثال:

بلاگر آریشگاهای مردانه و زنانه-بلاگر باشگاهای ورزشی مختلف-بلاگر دفاتر معماری و معماری داخلی –دفاتر شرکت های سازنده

بلاگر انواع تراس و روف گاردن –بلاگر مبلمان-بلاگر فضای سبز-بلاگر آشپزخانه –بلاگر فضاهای خیس خانه-بلاگر پرده……

که به طور مثال در بلاگری قسمت های خیس خانه مانند سرویس بهداشتی و حمام که می توان انواع کاشی و سرامیک ،انواع  شیر آلات  وانواع روشویی و …… معرفی کرد .

در بلاگری آشپزخانه می توان انواع اقسام کابینت -اکسسوری ها – سوپر مارکت ها –کونر ها…… و تمام اجزایی که در یک آشپزخانه لازم است را بررسی و معرفی کرد.

نکات مهم در بلاگری در اینستاگرام در نوع دوم (مارکتینگ)

مارکتینگ در اینستاگرام(غیر حضوری و دور از قاب دوربین)

برای افرادی که دوست ندارند دیده شوند و صدایشان در قالب دوربین باشد

و نکاتی که لازم به ذکر است و می توان از آن در این نوع بلاگری استفاده کرد:

  • معرفی رندرمن های معروف و استفاده از کارهای افراد و معرفی و نمایش عکس کارهایشان از طریق صفحه خودتان
  • معرفی دیزاینر ها (که نمونه هایی در اینستاگرام موجود می باشد)
  • معرفی معمار ها
  • معرفی منازل با متراژه و سبک های مختلف و عکس های مرتبط با آن ها
  • برندینگ های دیجیتال
  • استفاده از عکس های ژورنالی در صفحه موردنظر

تبلیغات

تبلیغات نیاز به برنامه ریزی و هدف مشخص دارد  و وجود پست های مرتبط با هم در اینستاگرام و قید کردن راه های ارتباطی جهت تبلیغات و داشتن شماره تلفن و نحوی ارتباط با ادمین نکته بسیار مهمی است که باید درپیج مشخص باشد.

فروش

فروش می تواتد به صورت مستقیم یا غیر مسقیم باشد که :

فروش مستقیم : در اوایل کار بسیار موثر می باشد ولی بعد از برندینگ نباید مور توجه قرار بگیرد زیرا مشتری باید جذب صفحه و نمونه کار های شما شود و شما نباید دنبال مشتری باشید.

فروش غیر مستقیم: بسیار موثر می باشد به این صورت در اوایل کار هزینه ای دریافت نگردد و صرفا جهت دیده شدن باشد تا زمانی که درآمد زایی ایجاد شود .

به طور مثال :بلاگر های که هدیه دریافت می کنند و تشکر از آن برند در صفحه اینستاگرام خود

توجه با این موضوع بسیار مهم است که بلاگری در معمار و معماری داخلی با دیزاینر بودن متفاوت است و می توانید با مشاوره با خانم مهندس مهشید رئیسی تفائت این دو را درک و هدف آینده کاری خود را مشخص کنید.

مهشید رئیسی

خانم مهندس رئیسی در رشته معماری-معماری لیسانس خود را از دانشگاه آزاد تهران-مرکز گرفته است و همچنین تحصیلات تکمیلی خود را در زمینه ی کارشناسی ارشد معماری داخلی از دانشگاه تهران -جنوب کامل کرده اند و همچنین دارای گواهینامه ی بین المللی ازWORK SHOP های داخلی دکوراسیون داخلی انگلستان و کانادا و دارای گواهینامه های مدیریتی از هاروارد آمریکا ، تی سی اس استرالیا و دانشگاه یاشار کشور ترکیه می باشد.

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.